вівторок, 24 листопада 2015 р.

Рефлексія результатів навчання за курсом «Проектна діяльність в інформаційно - освітньому середовищі»

    Навчання на курсі допомогло мені дізнатися про новий метод роботи з учнями – фасилітацію (метод ненав’язливого модераторства), досконаліше розібратися з умовами диференціації учнів.під час роботи над проектом, оцінити можливості формуючого оцінювання для направлення, відслідковування та коригування діяльності учнів. Та найскладніше, мабуть, було для мене навчитися працювати з планом проекту ( створення, потім дороблення, потім коригування - одним словом, процес постійного удосконалення). Також я розширила свої знання в плані примінення і застосування сучасних інформаційно - комунікативних технологій на всіх етапах реалізації проекту. 
  Безперечно курс потрібний і корисний. Я отримала багато нової і корисної для себе інформації, яку обов’язково використаю в роботі зі своїми учнями. Було також цікаво і пізнавально спілкуватись і співпрацювати в процесі навчання з колегами. У кожного за плечима свій досвід роботи з проектними технологіями, своє бачення того чи іншого процесу, іноді зовсім несподіване, що і цінно. 
  Хочеться відмітити доброзичливу атмосферу в роботі групи і готовність кожного підтримати і допомогти, за що я дуже вдячна.В будь – якому випадку, проектні технології з використання сучасних ІКТ – необхідність в освіті і це слід чітко розуміти, щоб не відставати від життя.

Немає коментарів:

Дописати коментар