Цей модуль допоміг мені обдумати складові оцінювання, а
саме планувати формуюче оцінювання, заохочувати учнів до
самоспрямування у навчанні, відслідковувати прогрес у навчанні учнів.
Я зрозуміла, що оцінювання
навчальних проектів має здійснюватися протягом всього процесу проекту і оцінювати важливі цілі проекту.
Сучасні
стратегії оцінювання результатів роботи учнів у проекті, дозволяють об’єктивно
визначити, що учні вже знають і вміють на початку виконання завдань проектів,
що їм потрібно знати, вміти, і відслідкувати процес отримання і закріплення цих
знань і вмінь, надавати можливість кількісно оцінювати важливі
навчальні цілі для теми та залучати учнів до процесу оцінювання.
Немає коментарів:
Дописати коментар