субота, 21 листопада 2015 р.

Модуль 3. Рефлексія.

   Цей модуль допоміг мені обдумати складові оцінювання, а саме  планувати формуюче оцінювання, заохочувати учнів до самоспрямування у навчанні, відслідковувати прогрес у навчанні учнів.
   Я зрозуміла, що оцінювання навчальних проектів має здійснюватися протягом всього процесу проекту і оцінювати важливі цілі проекту.

   Сучасні стратегії оцінювання результатів роботи учнів у проекті, дозволяють об’єктивно визначити, що учні вже знають і вміють на початку виконання завдань проектів, що їм потрібно знати, вміти, і відслідкувати процес отримання і закріплення цих знань і вмінь, надавати можливість кількісно оцінювати важливі навчальні цілі для теми та залучати учнів до процесу оцінювання.

Немає коментарів:

Дописати коментар